گروه مطالعات عدالت اجتماعی

دکتر عادل پیغامی

0

دکتر عادل پیغامی یکی از پژوهشگران حوزه عدالت اجتماعی است که در سال های اخیر به تألیف و تدوین چندین اثر پژوهشی در حوزه عدالت اجتماعی پرداخته است. وی در سال ۱۳۵۲، در تهران متولد شد. پس از طی دوران تحصیلات متوسطه، در سال ۱۳۷۱ وارد دانشگاه امام صادق(علیه السلام) شده و همزمان با دروس دانشگاهی، دروس حوزوی را نیز فراگرفت. از اساتید برجسته و بنام حوزوی ایشان می توان حضرات آیات مهدوی کنی، هاشمی تبریزی، مجتهدزاده، باقری کنی و سعادت مصطفوی را نام برد.
وی دارای کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی و دکترای علوم اقتصادی است و همچنین علاوه بر عضویت هیات علمی دانشگاه امام صادق(علیه السلام)، در سوابق خود معاون آموزشی دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد، مدیر کل دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، عضو کمیته برنامه ریزی علمی و تدوین رسالت دانشگاه بوده است.
او همچنین مقاله «تئوری آنتروپی و کاربرد آن در اقتصاد توسعه» را به کنفرانس تورینو در سپتامبر ۲۰۰۵ ارائه داده و مدیریت پروژه راه اندازی فناوری آموزش از راه دور در دانشگاه و برگزاری یکدوره بین المللی پنج جانبه بین بانک توسعه اسلامی، دانشگاه لافبرو لندن، موسسه آموزش عالی مارکفیلد لندن، دانشگاه بین المللی اسلام آباد و دانشگاه امام صادق(علیه السلام) با موضوع «بانکداری و مالیه اسلامی پیشرفته» را برعهده داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.